Ronaldo behøver ikke at være nervøs
نوشته شده توسط : xshufeel2

Real Madrid begejstret for at fremme og lettet efter kampen, Zidane. Han sagde på pressekonferencen: " Jeg føler mig tilfreds. Fra de 180 minutter af to spil, Vi er værd at fremme. Fodboldtrøjer Dame Real Madrid scorede ikke i denne kamp. Dette har medført vanskeligheder for holdet. Faktisk er der mange muligheder for Real Madrid, men det er fodbold. Real Madrid spillede et fremragende spil på vejen. 3 til 0 blev opnået. Situationen er vendt om i dag. "

Zidane påpegede også: " Vi har lidt og lavet mange fejl. Modstanderens taktik er perfekt. Vores kontrol med spillet er dårligt. På grund af dette lavede vi justeringer under pausen, Kan ikke sige, at Bell og Casseiro var forkerte, Men Assencio og Vazquez bragte dybden til holdet. Kovacic spillede derefter. Den anden part udførte sig meget godt, og vi udførte generelt. Men vi holdt undertryk til slutningen, hvis vi ser det fra to spil, Real Madrid fortjener fremme. "

Var Ronaldo nervøs før straf? Real Madrid Zidane sagde: " Fodboldtrøje Real Madrid Ronardo vil aldrig savne muligheden. Han er vant til det, og han straffede ham for en straf. " Zidane afslørede det Jeg har altid fastholdt min tillid. " Jeg troede aldrig, at holdet var ude. Fordi jeg er en aktiv person. Jeg troede ikke, vi blev elimineret. Jeg sendte også mine ideer til spillerne. "





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: